מכבי השתתפה בכנס 'רפואה והלכה' מטעם מכון 'דורות'

עפר גדנקן No Comments on מכבי השתתפה בכנס 'רפואה והלכה' מטעם מכון 'דורות'

מכבי מחוז הדרום נטלה חלק מרכזי בכינוס 'רפואה והלכה' שנערך בעיר רחובות מטעם מכון 'דורות'. בכנס נכחו למעלה ממאה רבני קהילות, מו"צים ופוסקי הלכה מרחבי הדרום. במהלך הכנס הוצגו חידושים טכנולוגיים בתחומי הרפואה ונידונו ההיבטים ההלכתיים השונים הנגזרים מחידושי הטכנולוגיה.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראשית הכנס נאם ראש העיר רחובות, מר רחמים מלול, שציין את משמעות התרומה שמביא מכון 'דורות' לעולם הרפואה בהלימה לגדרי ההלכה.

את המשא המרכזי נשא הרה"ג אהרון בוטבול שליט"א, פוסק ההלכה של המכון בדבריו ציין לשבח את פעילות מכון ‘דורות’ ואת שיתוף הפעולה עם מכבי.

מטעם מכבי נשא דברים ד"ר ינאי זינס, אורוגניקולוג מומחה שהציג את הפיתוחים הרפואיים והחידושים הטכנולוגיים והרחיב אודות ההשלכות השונות שנידונו לעיון הלכתי.

ר' אריה קלין, מנהל מגזרים במחוז הדרום, פרס בפני הנוכחים את מגוון שירותי הרפואה של מכבי במחוז הדרום ובעיר רחובות, סיפר על עבודת השטח הענפה הנעשית על מנת להתאים את השירותים הרפואיים לדרישות ההלכה בנושאים השונים, והודה לכל העוסקים המלאכה על הירתמות מרבית למען חברי מכבי.

הרב ציון כהן, נשיא מכון 'דורות' והרב הראשי של 'אור יהודה' בדבריו: "שיתוף הפעולה בין מכבי למכון 'דורות' והחיבור לצרכי הכלל מתוך רצון לספק מענה רפואי מקצועי שאינו חורג מגבולות ההלכה מעורר התפעלות ותחושת שליחות אמיתית לדאגה לצרכי הכלל והפרט".

הרב איתי כהן, ראש מכון 'דורות' הוסיף: "אני מודה לסגל הנהלת מכבי ולכלל עובדי המחוז על היותם קשובים לצרכים הרפואיים השונים ועל פעילות יוצאת דופן להתאמת שירותי הרפואה לגדרי ההלכה בכל נושא נדרש".

הרב אריה ליפסקר, 'מוביל שירות' ברחובות: "השתתפותה של מכבי בכינוס רפואה והלכה' היא אבן נוספת בבניית מערך שיתופי פעולה שנועד להקל ולהרחיב את המידע, השירות והפתרונות המוצעים לחברי מכבי במסגרת חברותם בקופה. נוסיף להוביל ולקדם מתן מענה מקצועי, מורחב ומשודרג לטובת החברים בכל עת".



0 תגובות